Tuesday, March 13, 2018

My first ever winning card

Hello hello,

I would like to show you a project that I am really proud of, it is the project that brought me fir first cardmaking prize.

"Primavara este cu adevarat anotimpul reinventarii si noilor inceputuri!
Eu cu siguranta am inceput-o cu dreptul si sper sa fie la fel si de acum inainte.
Potrivit zicalei ca "Dumnezeu iti da ce iti trebuie, atunci cand iti trebuie!", asa a inceput luna aprilie pentru mine - castigand unul dintre cele trei premii puse "la bataie" de minunata Bianca Panfile Petroschi, un om cu un suflet maaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrreeeeeeeeeeee de tot, cu un talent greu de egalat si cu o dorinta de a ajuta, pe masura.
Am lucrat la felicitare asa cum m-am priceput eu mai bine, punand in practica multe din lucrurile invate prin intermediul materialelor publicate de Bianca.
Rezultatul?

Asa am inceput"






















Rezultatul ???


Iar premiul? Pe masura :)





Multumesc Bianca pentru incredere si idei, multesc si celor care au participat la premiu.
O primavara frumoasa si creativa tuturor!
hugs and kisses


No comments:

Post a Comment

Thank you!