Monday, January 20, 2020

Diamond Easel Card

Bun găsit, dragii mei
Proiectul de azi este o felicitare cu îndoitură specială pe care am realizat-o pentru una din provocările de pe grupul Exprima-te Very Scrap

Este o felicitare relativ simplă. Formatul nu e complicat de realizat, provocarea apare în momentul în care te apuci de decorat. 

Tutorialul inspirational este acesta

Pentru că de anul acesta mi-am propus să folosesc cât pot de mult din hârtia cu model pe care o am - muuuullllttaaaaaa :)))) - am decis să folosesc o hârtie cu nuanțe de mov și floricele.



Elementele de decor sunt ștampile dintr-un set de la Stamperia. Imaginile ștampilate sunt colorate manual cu markere pe bază de apă.
Cele două păsări sunt tăiate cu matrițe dintr-un set de la X-Cut. Bulinele sunt făcute cu Nuvo Drops.





În interior am decorat cu fluturași și frunze decupate cu matrițe și colorate cu pigment Distress.

Elementul de decor din mijloc este din setul de ștampile Stamperia, pe care l-am ștampilat, colorat și decupat manual. A fost un accident fericit :))) În momentul în care am pliat partea de sus a felicitării am observat ca se potrivește perfect cu tăietura din element și astfel am punctul de sprijin ideal :) 






Sper să vă placă felicitarea mea și de ce nu, puteți încerca și voi! 

Până data viitoare, spor și inspirație!
xoxo

No comments:

Post a Comment

Thank you!